چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران مبتلا به PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران مبتلا به PKD

چگونه برای کوچک کردن کیست برای بیماران مبتلا به PKDMost اغلب، کیست های کلیه در سلول های اپیتلیال توبول کلیوی وجود دارند و توسط مایع پر شده است. در مراحل اولیه، این کیست های کلیوی معمولا هیچ علامتی ندارد گذشت زمان، آنهایی که بزرگ شده رشد خواهد کرد از نفرون و برخی از نشانه هایی مانند تماس و یا درد سمت، هماچوری، پروتئینوری و سردرد ممکن است به راحتی رخ می دهد.
چگونه برای درمان کیست کلیه در PKD؟
برای کنترل درد، هماچوری یا پروتئینوری، برخی از پزشکان خواهد برخی از داروها به بیماران خود تجویز کند. با این حال، این عوارض عود به راحتی، به دلیل کیست های کلیوی هنوز هم با سرعت سریع در حال رشد، است که می گویند، این داروها نمی تواند کوچک کیست های کلیوی برای بیماران مبتلا به PKD. بنابراین بیمار است را به برخی از درمان های منحصر به فرد برای درمان این بیماری است.
چه درمانی برای کاهش کیست در PKD مفید است؟
با توجه به موقعیت در حال رشد و ساختار کیست های کلیوی، میکرو چینی داروها Osmotherapy با هدف کاهش این کیست های کلیوی با استفاده از برخی از داروهای گیاهی در جهان، صدها نفر از داروهای گیاهی وجود دارد و هر یک از آنها می تواند عملکرد مختلف داشته باشد. کارشناسان استفاده برخی از آنها که می تواند نفوذپذیری دیواره کیست کلیوی را به مایع جذب شده توسط توبول کلیوی را بهبود بخشد. علاوه بر این، استفاده از برخی داروهای گیاهی دیگر برای جلوگیری از منبع مایع پر کردن کیست های کلیوی. پس از یک دوره درمان، این کیست ها می تواند منقبض و یا حداقل توقف رشد در نظر از این، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماران مبتلا به PKD هنوز هم می تواند زندگی سالم و طولانی تر با کیست های کلیوی.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کوچک شدن کیست در PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: